16 Eylül 2011 Cuma

başlık atmayı unuttum

  bi yolculuk vakti daha geldi çattı. yarın izmir'e göç ediyorum. gitmek istiyorum ama bi yandan da istemiyorum. izmir'i nasıl özlediğim sürekli dilimde ne kadar o dilimdeyse de bi yanımın gitmek istemediği de dilimde. dilimdeki tüyler tükendi yani.

  yolculuk hazırlıkları dün başladı. bi kaç eksiğim vardı onları tamamladım. belgeler falan işte. ama işin en zoru kesinlikle valiz toplamaktı ! hele bi de böyle ilk gidişte ve son dönüşte nasıl doluyo o valiz yareppim. başka arkadaşlarım en büyük boyuna sığıp geliyo anlamıyorum onları. ben 1 büyük valiz, 1 el valizi - ki o da büyük- bi sırt çantasına sığamıyorum. bi de elimde laptop oluyo, hah siz düşünün. kollarım kas yaptı bi senede valiz indirip bindirmekten. ama artık valiz hazırlama konusunda ustalaştım. ustalaştım derken yanlış anlaşılmasın hala sığamıyorum. sadece daha hızlıyım. ama hızlı olmam bi işe yaramıyo.

  izmir'e dönüş vakti, yeniden nefes alma vakti.. alsancağımı o kadar özledim ki ! sevgilim olsa bu kadar özlerdim hani.

  yeni bir yıla başlarken sorunsuz başlamak istiyorum. geçen seneki şeyleri yaşamak istemiyorum. geçen sene acemiliğimi yaşadım geçti. iyisiyle kötüsüyle, yanlışıyla doğrusuyla 1.senemi bitirdim. bu senenin geçen seneden farkı artık daha doğru düşünüyo olmam. insanları tanıdım artık. insanların bana söylediği yalanları hissedebiliyorum, ikiyüzlülüklerini anlıyorum ama bunu onların yüzlerine direk söyliyemiyorum. çünkü biliyorum eğer söylersem başkalarını karşıma cıkarıcaklar, öc alma yöntemleri böyle bunların. aman neyse ne şimdiki arkadaşlarımı kaybetmiyeyim istemem daha da bişey.

  off yazasım da gelmiyo, aklım beynim durdu valizde neyi nasıl koyarsam sığdırırım hepsini matematiği yapmaktan. en iyisi gideyim de kalan aklımla bilgeyi valize nasıl sığdırcam onu düşüneyim. bilge benim medeni hukuk kitabım, biraz enlice *-* her türlü ıvır zıvırı doldurdum bilgeye yer bulamadım. hay hadi iş başına, öpt.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buyur beyim