14 Eylül 2011 Çarşamba

zamanı boşa aldım, akıp gidiyor.

bok gibi bi ruh halindeyim. canım hiç bişey yapmak istemiyo, yoruldum sanki. boş boş oturuyorum sadece. arada bana söylenenleri yapıyorum ve film izliyorum. film izlerken oradaki olayları ben de yaşıyorum ve biraz farklılık oluyo sanki hayatımda. yine garip duygular içindeyim, kafam allak bullak, doğru düzgün düşünemiyorum bile. izmi'e gitme vakti yaklaştıkça içim daralıyo. izmiri hayvanlar gibi özledim seviyorum ama ordayken annemleri şimdi izmiri özlediğimden daha çok özlüyorum. valiz toplamaya başlamak istemiyorum çünkü içim daralıyo. hiç bişey yapmak istemiyorum.

zamanı boşa aldım, akıp gidiyor.


evet tam anlamıyla bunu yaptım. hiç bişey yapmadan gitme vaktimin gelmesini bekliyorum. izmir otogarda indiğimde içime derinnn bi nefes çekicem biliyorum ama bilmiyorum. tam da bu ruh halindeyim '' biliyorum ama bilmiyorum ''.

bazen de kendimi tek kişilik baraja çarpan sabri'nin ortası gibi hissediyorum. kajhdkjahsdka neyse cıvıtmıyayım kürek gibi post giriyorum şurda. ama durumum bu kadar vahim.

ergenliğime geri dönmüş gibiyim, o zamanlarda da böyleydim sanki, bilemiyorum.yapmam gereken ne varsa bıraktım. hayatla ilgili tüm sorumluluklarımı durdurdum. bu yazıyı bile yazmak gelmiyo içimden. yazmıycam da.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buyur beyim