28 Ağustos 2011 Pazar

sahte yazarlar'a eyle baktım bi de beyle baktım bu çıktı ortaya.

burada yazmaya neden başladım bilmiyorum. halbuki o kadar çok yerde yazıyorum ki. ama galiba burda yazmamın sebebi henüz hiç bi arkadaşımın buraya el atmaması. diğer bütün sitelerde, sözlüklerde üyeliğim var nerdeyse. burası bana ait bi mekan gibi oldu. burası benim evimmiş meğersem ! tam da evim olmuş gerçekten onu farkettim. 4 5 gündür yazıyorum buraya, 2 3 takip ettiğim var; 2 3 de takipçim. burada popim yok yani ! ama bundan rahatsız mıyım ? yoo.
burada böyle içimi döküyorum. tanıdıklarıma anlatamadıklarımı burada tanımadığım profillerle paylaşıyorum. ve yine bundan da rahatsız değilim.
öyle insanlar varki yazı yazarken sanal alemin popüleri olma çabasıyla götünü yırtıyo resmen yazarken. çünkü; herkesin bi poopisi olmalı, olmak zorunda.
insanlar gerçek hayatta tatmin edemedikleri egolarını sanal alemde tatmin etme peşinde.  buradan sayıları 1 elin parmak sayısını geçmeyen takipçilerime sesleniyorum, sakın diyeyim siz üstünüze alınmayınız; sözüm meclisten dışarı. eminim siz de anlamışsınızdır demek istediğimi. ha gerçekten yaratıcı yazanlar var. onlar başım üstüne. ve güldürüyolar beni. hatta birisine bunu söylediğimde '' millete kendimizi güldürüyoruz cık cık cık lasdkjalksd ''  demişti. buradan '' dizüstü edebiyat '' a da selamlar, severek okuyoruz efenim sizleri de. benimki de kendi çapımda bi selam oldu böyle.

hamiş: zorlamayla yazılmıyo evladım. can baba boşu boşuna mı olmuyosa zorlama diye öğüt vermiş ?

sevgili günlük'ten aktaracaklarımız bu kadar, birand sendeyiz !

ehiehi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buyur beyim