26 Ağustos 2011 Cuma

başak kadınıyım.


” Başak kadınının hayatında, güzelliğin ve temizliğin önemi büyüktür. Evine çok düşkündür. Evini çekip çevirmekten zevk duyar. Evi her zaman derli toplu ve zevklidir. ”
Sabahtan beri evimi temizliyorum. Ellerim parçalandı. Ne kadar baharatlık varsa hepsini ellerimle tek tek yıkadım. Bu devirde bulaşık makinesine bile güven olmaz arkadaş.
” Başak kadını neşeli, iyi niyetli, okumaya, bilgiye, edebiyata meraklı, fakat aslında kendine pek de güvenmeyen bir tiptir. Bu yüzden de kişilikli, güçlü erkeklerden hoşlanırlar. Belki de kendilerini tamamlayacak birine ihtiyaç duydukları için… ”
Neşeliyim, gülüyorum, mutluyum, hatta kitap da okuyorum ama kendime olmayan güvenimi başka bir adamda arıyorum. Çünkü benim gerçekten kendime güvenim yok. Ayaklarımın üstünde duramıyorum. Kaslı ve güvenilir bir erkeğin koluna girmem lazım yürüyebilmem için.
” Başak kadınları mükemmel erkek isterler ama siz de bilirsiniz, kimse mükemmel değildir! Onlara âşık olan çoktur genellikle ama onlar kolay seçebilen tipler değillerdir. Ancak seçimlerini yaptıklarında buna sadık kalır ve o erkeği her bakımdan mutlu etmeye çalışırlar. ”
İnanın öyle. Feriha’nın emir’i gibi bi sevgilim olsun istiyorum. Böyle yakışıklı, zengin -zenginlik paragöz olmaktan değil, para erkeğin kendine güvenidir.- manken, arabası olan vs.vs. Oha demekte haklısınız böyleleri var mıdır bilmem ama varsa da bize düşmez.

 ” Bir özelliği de iyi anne olmasıdır. Çocuklarını çok sever ve onlar için her türlü fedakârlığı yapar. ”
Çocuğumu bu dünyadan korumak için doğurmak istemem. İçimde kalsın hep, ben onu koruyayım.

” Bir Başak kadınını, dağınıklık kadar iten bir şey yoktur örneğin. Lükse düşkün olduğu söylenemez ama temizlik, düzen ve itinaya önem verir. Yatak odasına bakınca temiz beyaz çarşaflar, yumuşacık mis kokulu yastıklar görürsünüz. Yataktan kalkar kalkmaz yüzünü yıkadıktan sonra yaptığı ilk şey yatak odasını şöyle bir toplamak olacaktır. Bunlara alışmalısınız. Mesela lavabonuz kirli tabaklarla dolu olmasın asla. Bu kadın geyşa ruhlu değildir. ”
Adaylar ! Ona göre ha.

” O kalbini ve bedenini teslim edeceği kişinin herhangi biri olmasını istememiştir çünkü. ”
 Başak kadını seçicidir.

” Başak kadını makyaja zaman ayırmaktan çekinmez ama makyaj yaptığı halde, yapmamış gibi görünmeyi sever. Genelde de birbirine yakın tonlarda pastel renkleri tercih eder. ” 
 Neden makyaj yapmadığımı soranlar ! Yapıyorum aslında ben. Ama sizin bildiklerinizden yapmıyorum. nokta.

 ” Şık bir Tiffany bilezik ya da Vartier saat ona göredir. ”
  Aklınızda bulunsun hani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buyur beyim