8 Kasım 2011 Salı

çok şey istemiyorum !

ben onun için çabaladıkça, o mutsuz oluyomuş. benim çabalamalarım karşısında bişey yapamamasından rahatsız oluyomuş. yap o zaman be adam ! ben seni elde etmek için çabalıyosam sende beni biraz olsun sevebilmek için çabala. hem o zaman ne sen rahatsız olursun ne de ben mutsuz olurum. azıcık beni sevsen herşeey o kadar çok değişicek ki, o kadar mutlu olucam ki.
bugün fal baktırdım yine. ve yine sen çıktın falımda bi balık burcu olarak, kısmet olarak ve kahvenin fincanın arkasında doğru akmasıyla gerçekleşicek olan dileğim olarak. ama artık ben sadece fallarımda çıkmanı istemiyorum. reel hayatta da yanımda istiyorum seni. yanımdasın biliyorum ama daha fazlasını istiyorum ben.
sana olan özlemimi anca rüyalarımda giderebiliyorum. yaklaşık 3 haftadır her gece istisnasız seni görüyorum rüyamda. o kadar güzel oluyo ki oğuzhan ! gerçek olmasını istiyorum. mesela ben senin omzunda yatıyorum, senin omzunu öpüyorum. sen de burnunu kafama dayamışsın. bu kadarcık şey istiyorum ben, çok mu ?
sivas'a çıkarma yapmak istiyorum. anneni-babanı-kardeşini-dedeni görmek istiyorum. kurbanlığın etini doğrarken seni izlemek istiyorum. ailenin yanında seni görmek istiyorum. et doğrarken ağrıyan sırtını ovmak istiyorum, birlikte mangal bile yakabiliriz. bilmediğim bi şehiri seninle öğrenmek istiyorum. sivasın soğuğunda sana sarılmak istiyorum.

yazdıklarıma bakınca aslında çok şey istemiyorum. özetle '' seni istiyorum. ''


bu fotoğrafa baktıkça içim acısın istemiyorum. baktıkça benim olduğun için ve beni sevdiğin için mutlu olmak istiyorum. şükretmek istiyorum hatta ! 

yanındayken nasıl mutlu olduğum çok belli dimi ? eşşek gibi sırıtmışım ve omzuna yerleşmişim çocuğun. omuzlarını çok severim. aslında her yerini severimde kolu ve omzu bi başkadır bende. işte bende böyle seviyorum. aylardır bu karenin iki yakın arkadaşa değil de birbirini çok seven iki sevgiliye ait olmasını istiyorum.

 çok şey istemiyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

buyur beyim